Rindu Pada Arwah...

Walaupun sudah 10 tahun berlalu...tapi ingatanku pada arwah tak pernah luput..coz arwah merupakan abg kesayanganku n sumber inspirasiku waktu kecil dahulu..akan ku kenang saat2 bersama...suka duka...waktu bergurau n waktu bergaduh...arwah abg sangat rapat dengan aku, sarifah dan zakaria...waktu yang paling seronok masa dia pulang dari belajar..dia x pernah lupakan kami..ade je yang dia belikan untuk kami..dan satu lagi dia selalu hantar surat pada mak dan pernah lupa untuk menyebut nama kitaorang dalam surat yang dia hantar....n satu part yang x pernah aku lupa...masa aku jaga dia kat hospital...dia sempat bergurau dengan aku...(Sedihnya kalo diingatkan)..Baru-baru ini...aku ada mimpikan dia...dia datang tapi x cakap..dalam mimpi tu dia macam nak bagi tau aku..yang dia tak dapat balik dan jumpa kami lagi coz dia sekarang duk jauh..lepas tu dia kim salam kat mak ayah aku...dalam mimpi tuh aku merayu dia suruh balik..coz mak ayah pun rindukan dia..tapi dia tetap kata x boleh...last2 dia hilang begitu saja dari mimpi aku...aku pun citerla kat mak aku ...mak aku cakap dia mimpikan abg juga...terlepas rindu walaupun berjumpa dalam mimpi....abg die, nor rindukan abg die (alamak nak nangis plak) sabarlah wahai hati...mungkin suatu masa kita akan berjumpa juga di alam yang kekal jika diizinkan Allah..aku doakan semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan bersama orang-orang yang beriman..AMIN...Al-fatihah to my brother MOHD ZAMIDI BIN MAIDIN..ni jerla koleksi gambar aku bersama arwah abg yang ada padaku...

Ni gambar masa kecil-kecil dulu...aku yang pakai baju hijau tu dan arwah yang bertanda bulat tu..

kat bawah ni gambar masa dia study dulu....kepada kawan-kawan abg (jika anda terbaca ruangan ini..terima kasih banyak di atas pertolongan dan keprihatinan anda semua sewaktu abg sakit dulu terutamanya kepada abg suffian) yang lain-lain tak ingat nama...Terima kasih banyak2...Jasa baik anda semua hanya Allah yang mampu membalasnya....



0 comments:

 
Copyright @ 2009 Nurezail's Blog | Design By: safarina | Screen Resolution: 1024x768 | Best View: Firefox

----TERIMA KASIH KERANA MELAWAT BLOG INI----