Mula kerja macam biasa....

Hari ni aku dah mula bekerja seperti biasa....seronoknye rasa..mata pun dah semakin ok..cuma merah2 jela sikit...sikit jer...selama 3 minggu aku duk terperap jer kat umah....banyak citer yang ingin dikongsi kan bersama tapi aku tak tau cam mane nak bercerita...panjang lebar...


sepanjang 3 minggu lepas...ni jerla keje aku.. pegi n pegi n pegi je kat hospital...untuk apa?...apa lagi...cuci mata aku yang sakit ni...boleh buat koleksi peribadi....kad rawatan aku ni... tapi hari jumaat ni kena jumpa doktor plak...appoinment seterusnya..malas tuhan je yang tahu...tapi kalo x pergi...apa2 jadi kat mata aku ni...aku jugak yang dipersalahkan nanti...



mc pun leh buat koleksi.....


Ni la antara ubat2 yang terpaksa aku telan n titik sepanjang aku sakit mata ni...x larat dah aku nak makan ubat ni...banyak sangat doktor bagi...

Selepas aku kena sakit mata...kat bawah ni...anak buah aku kena lak....hehheh..kesiannye...tapi kalau nak dibandingkan dengan aku...aku lagi kesian....kuat betul virus ni...laki aku hari ni mc lagi...kena sakit mata gak...jangkit ngan aku...tapi dia takdelah seteruk aku...


0 comments:

 
Copyright @ 2009 Nurezail's Blog | Design By: safarina | Screen Resolution: 1024x768 | Best View: Firefox

----TERIMA KASIH KERANA MELAWAT BLOG INI----