Hari ni kerja tension gilerr...

Hari ni aku keje kat dalam bilik bos..ganti yan coz dia g kursus...pagi2 kira ok la...sampai ke tengahari aku dah rasa nak muntah ngan kerja-kerja kat dalam tu...aku ingat kena ganti yan je..rupanya kena buat maklumat audit...aduih..ni yang menyampah yang teramat sangat ni..bila kerja last minute...apalagi aku memain la...sebelum ni sape yang bertanggungjawab buat semua tu...alih2 bila nak hantar maklumat tu...ade yang x lengkap...orang lain jadi mangsa..sape x marah wooo....dengan fail berlambak kat atas meja ni..nak buat mende tu lagi...wahai orang2 yang bertanggungjawab...kenapa perlu menyusahkan hidup orang lain...bila anda cakap anda mampu n boleh...anda boleh siapkan mende2 yang kacang tu tanpa menyusahkan hidup orang lain...susah kalo orang yang x pandai berlagak jadi pandai ni..bila mende x betul orang lain disalahkannya...padahal aku dah bagi pen drive..dalam tu ade semua maklumat tu...tolongla semak..aku ni banyak keje lain lagi nak buat...bukan nak mengadap tu jer...bos bagi masa seminggu untuk buat mende tu...buatlah betul2... (kepada orang yang berkenaan....sorry coz aku cuma meluahkan apa yang aku rasa patut>>I"M SORRY BAK KATA AMIR RAJA LAWAK YANG TAK BERAPA NAK LAWAK TU)bila dah otak tension...pk fail lagi...so, ade la mende yang terlepas pandang...kira otak aku ni baik n canggih manggih lagi la coz sampai umah baru teringat...ade folder 5 juta yang diasingkan..x mengikut bulan...so, masa tu kelam kabut la aku cari no. phone orang..(Abis kedit aku tau...uwaaa)...tapi xpelah...at least aku cepat sedar akan kesilapan ku ini (bersalah kah aku) lu pk la sendiri Nabil oii....apesal nabil plak nak kena pk...cian kat ko ek....x pasal2 nama ko masuk kat dalam blog aku nih....moral of the story..jangan buat keje last minute...OK

0 comments:

 
Copyright @ 2009 Nurezail's Blog | Design By: safarina | Screen Resolution: 1024x768 | Best View: Firefox

----TERIMA KASIH KERANA MELAWAT BLOG INI----