Haii....Kawan2 Semua....

Sesudah tiga minggu aku tak mengupdate blog...hari ni aku kembali lagi...syukur alhamdulillah coz semakin hari semakin bagus mata ni...cuma masih kabur lagi...ntah2 aku kena pakai cermin mata lepas ni...tapi nasib baik lah doktor cakap mata aku x berparut n lukanya cepat sembuh...alhamdulillah..kuat betul virus mata ni...dalam ramai2 ahli keluargaku yang kena sakit mata, aku ler yang paling teruk...mata kanan la paling teruk...bengkaknya...sampai tertutup mata dibuatnya...bayangkan mata putih tu mengelembung macam nak terkeluar...eee...ngeri rasanya...tapi itulah yang aku tempuh selama 3 minggu ni...sakitnya tuhan yang tahu,,,sampai aku kena cucuk ubat dengan dr. 2 kali..hari ni aku xyah jumpa doktor lagi, coz luka n selaput dah xde...kalau x, penat aku tiap2 hari kena pegi hospital putrajaya tu, kena cuci mata...dahle sakit...terima kasih kepada doktor fazillah n dr. hafiza...kerana x jemu2 merawat mata aku...hehehhe,,,terutama kepada dr. fazillah...sabtu ahad pun datang untuk cuci mata aku..terima kasih yer...jumaat next week kita jumpa lagi...appoinment seterusnya...n aku begitu rindu pada opis...tapi xpela...minggu depan aku dah boleh start keje...jumpa nanti yerrr....

0 comments:

 
Copyright @ 2009 Nurezail's Blog | Design By: safarina | Screen Resolution: 1024x768 | Best View: Firefox

----TERIMA KASIH KERANA MELAWAT BLOG INI----