Tentang Aku

Berbalik kepada post sebelumnya...Sesungguhnya aku bersyukur ke hadrat Allah S.W.T kerana mengurniakan aku seorang suami yang sangat menyayangi aku, baik, bertanggung jawab, ambil berat terhadap aku dan selalu menyebelahi aku dalam apa jua perkara..sampai mak aku sendiri cakap susah nak cari lelaki yang macam ni...yerla dengan perangai aku macam ni...aku suka sakitkan hati dia...aku tau yang dia x bagi aku aktif bersukan, takut mencederakan diri sendiri..tapi aku selalu duk desak dia...x bagi g kursus coz xleh nak berenggang dengan aku..dia cakap kat aku nanti sape nak temankan dia...tapi bila difikirkan balik..betul jugak apa yang dikatakannya...cuma aku aje yang degil dan keras hati n suka cari gaduh...sorry ye abg...kalo lelaki yang xleh sabar dah lama dah kena tinggal n kena belasah...heheehheh....aku ni sebenarnya seorang yang gila2 sikit...gila ke aku..xdela gila yang macam kat tanjung rambutan tu....gila2 pun tapi hati baik..(kembang kuncup hidung aku)...yela..sape nak puji lagi kan melainkan diri sendiri...wahwahwah...hanya orang yang betul2 kenal je yang tahu macam mana perangai aku...kebudak-budakan...umur semakin meningkat..perangai x berubah lagi..bila ntah nak berubah...aku pun x tau..mmm...whatever aku bangga jadi diri aku...buruk baik aku...aku tetap aku...tapi kepada siapa yang x mengenali aku...automatik orang akan cakap aku sombong...(coz dah ramai orang cakap) sebab aku ni pendiam dengan orang yang baru dikenali...aku tak reti nak tegur2 orang dulu...aku bukan peramah macam cik suzie..(sorry ye cik suzie..masukkan nama cik suzie dalam blog ni)..nanti i bayar royaltinya..hahhahahaha....aku juga seorang yang suka cakap perkataan bodoh, bengong...ntah kenapa..slalu terkeluar dari mulut aku yang x berapa nak celupar nih...kepada sesiapa yang terkena tu harap maafla ye..x sengaja..yang pasti adik n sam selalu kena...hahahhahah...sorryla..sape suh wak lawak bodoh...kan dah kene balik...hari ni sam agak kurang ajar dengan aku...ade ke dia cakap bunyi nyamuk lagi baik dari suara aku...hhmmm....memang tidak patut....nak kena dia nih...

nak citer sikit je tadi...tapi lama-lama makin meleret plak...hope korang x cepat boring dengan citer2 aku yang ntah apa-apa nih...


0 comments:

 
Copyright @ 2009 Nurezail's Blog | Design By: safarina | Screen Resolution: 1024x768 | Best View: Firefox

----TERIMA KASIH KERANA MELAWAT BLOG INI----