Majlis Cukur Jambul Vs Birthday

4 April 2009...aku berada kat perak..coz ade majlis cukur jambul anak buah aku..lahir bulan 2 itu hari..namanya putera amirul azri...amboi nama cam anak raja...hehehhehe....ok la hari tu..nak kata penat xdelah penat.. coz bukan aku yang masak...keje aku cuma makan je...dari pagi sampai lah ke petang....asyik makan je..bila badan naik...tau lak bising mulut ni...tapi time makan x ingat...sampai orang panggil aku tong sampah...hampeh tul..sape la orang itu gamaknye...mmmm...




ni dia puteranye.....





n sebelah petangnye...selepas selesai majlis...kitaorang sambut bithday anak dayah plak...zakuan...pejam celik2 dah setahun umurnya...sekejap jer masa berlalu...





Glamour tul spangebob ni.....




Happy belated birhday zakuan.....


0 comments:

 
Copyright @ 2009 Nurezail's Blog | Design By: safarina | Screen Resolution: 1024x768 | Best View: Firefox

----TERIMA KASIH KERANA MELAWAT BLOG INI----