PC fair

sabtu lepas aku g pc fair...ramai gila orang..berbagai bangsa...ni yang lemah semangat...ngan bau ketiak,eee..memang lemas la duk dalam tuh...menyesal pun ade...aku nak pakai broadband celcom...so pg la beli...balik2 umah nak install modem tuh...lap top buat hal...dah kena restore semua balik...benci nyer...tak puas hati...pegi la balik hari ahad tuh...sebab aku tau ni memang berpunca dari modem tuh...cuak gak..ingatkan lap top aku problem...pegi2 kat tempat tuh..dahla ramai gila..lebih ramai dari semalam...baru dia nak bagi tau yang lap top acer x ngan ngan modem tu...hampeh tul...pastu dia bagi CD...suh install satu lagi software...tengah2 bersembang dengan technicion tuh, aku macam dengar orang panggil aku...aku buat x tau....mungkin orang lain kot...last2 makin kuat dengar jeritannya..aku pun tertoleh..ohh rupanya mej. kahar...dia pun baru nak register celcom broadband gak..pastu dia tanya la hal2 opis,, tanya siti, nida,fiza n mej. maz...itu ajer...dia tanya ape masalah aku...aku pun cakapla modem tu tak ngam ngan acer..memang menyesal la pegi...murah tu memang murah...beza harga ngan lowyat dalam RM100...tapi ni la...bermasalah...

Tengok tuh samapi terduduk orang dibuatnya....


haahhhaha sempat ambik gambar mej..masa dia tengah register....sorry yer mej...

0 comments:

 
Copyright @ 2009 Nurezail's Blog | Design By: safarina | Screen Resolution: 1024x768 | Best View: Firefox

----TERIMA KASIH KERANA MELAWAT BLOG INI----