Jenguk2 Blog

Tadi masa aku duk menjengah blog misslily..ternampaklah entry n gambar ni...alamak macam kenal jer....A'aa yerla gambar aku...hehhehhehe....


dan entry berbunyi begini ...OleH sebab mislily dah pandai ckit2 nak edit gamBaR2 ni, misLily nak ucapkan terima kasih.
Terutama sekali kepada Admin blog russallia dan Admin Blog Nurezail.
Terima kasih banyak2 diatas sebarang bantuan yang dihulurkan.
Aku sayang korang, nurezail walaupun kita tak pernah jumpa lagi tapi dah macam 100 tahun kenal. (mcm dah tua jerk kita ni nurezail??)
Untuk russallia walaupun kita baru kenal, tapi dah banyak ilmu yang aku dapat...waaaaa... sedih aku
(apasal plak aku yang bagi ucapan ni)
Untuk korang berdua

Teruskan Berblog sampai bile2!!!!

kepada misslily....ade masa panjang umur n jika diizinkan kita jumpa yer...tak pun kalau umah saya ada buat event apa kt umah...saya akan jemput n datang..jangan x datang...hehehhehe

2 comments:

Anonymous said...

Okies.. Masak sedap2,
Nak mintak tlg skit.
mislily try upload gambar untuk jadi cover yang dekat belakang tajuk blog. Tapi tak keluar gambar. bile masukan gmbr kt blog yg lain boleh pulak. ada apa2 setting yg mislily kene ubah ker??

Nurezail said...

biasanya xde masalah nak upload gambar kat header tu...

 
Copyright @ 2009 Nurezail's Blog | Design By: safarina | Screen Resolution: 1024x768 | Best View: Firefox

----TERIMA KASIH KERANA MELAWAT BLOG INI----