Majlis Jasamu Di Kenang

Hari ni kat ofisku ada jamuan..majlis jasamu dikenang...untuk meraikan 4 orang yang telah bertukar ke seksyen lain tapi masih lagi di bahagian yang sama...Ketua seksyen iaitu en. Wan Omar telah ditukarkan ke Seksyen Multimedia..Masa dia bagi ucapan semalam...rasa pilu hati ini...yerla...baru nak rapatkan hubungan silaturahim..dah kena tukar...




dibawah ini adalah Yan P.A nya mesti ikut Bos ke mana aje bos pergi...so dia terpaksa tukar sama lah..

tengah baca kata-kata azimat dari warga bekalan...ehh dah baca nak bergambar lagii...kali ni dia nak bergambar ngan dato' fauziah lak...kalo korang nak tau...yang tudung putih ni adalah dato' Fauziah, SUB kita orang....

Cam adik beradik....


ini pula fauzi...dah dekat sebulan tukar ke unit P.U...baru hari ni diraikan...sorryla yer fauzi...kitaorang sebenarnya tunggu ramai2..sambut sekali...save bujetla katakan...


Dan yang terkejutnya si Teh ni pun kena tukar...alahai x berbaloi langsung...xpelah Teh,,,banyak2 sabar ek...yang penting kitaorang masih lagi kat sini....nak jumpa kitaorang...turun jer kat bawah...jangan lupa bawak gosip yang hangat2 yer...hehhehhehehehe...ni dia teh...


Hai Teh...terkejut bagai terkena kejutan elektrik..x tahannya tang muka yang kena...yang lain ok lak....tapi tang badan tu cam kenal je...ni teh jelmaan ke teh apa...x kirala teh apa pun..teh ais ke, teh 'O' ke..teh susu ke...yang penting badan tu mcm badan aku...badan aku ke?...tapi kenapa badan aku ade kat situ lak...hanya orang yang berada di tempat kejadian jer yang mengetahuinya...hehehheh...sungguh mistik...

jeng...jeng...jeng...yang tudung purple ni adalah KS baru kitaorang...Puan Siti Fatimah....boleh tahan orangnya...

dan yang pakai kot hitam ni lak..TSBPK(O) baru kita..en..Hash..menggantikan Dato' Mad ..


1 comments:

dibiuscinta said...

ok la tu kuar sebulan diraikan.. mcm iza da bertahun2 kuar bekalan tak diraikan pun..
mmg pelik pic kak teh tu...muke semacam jek

 
Copyright @ 2009 Nurezail's Blog | Design By: safarina | Screen Resolution: 1024x768 | Best View: Firefox

----TERIMA KASIH KERANA MELAWAT BLOG INI----