Village View

Malam ni my hubby ajak aku g makan kat village view, bangi..mmm bestnya...kalo macam ni tiap-tiap hari aku nak merajuk....alamak tercerita la plak bahawasanya aku merajuk ngan laki aku...alang2 dah cerita...cite je lah sampai abis...al-kisahnya..hari tu aku sakit perut..pastuh suruhlah my hubby ambil minyak geliga sapu kat perut aku...minyak tu bukannya dia letak kat perut aku tapi dicurahnya ke dalam mata aku...ni memang cari nahas...bayangkan..sakit tuh...aku apa lagi meleleh la malam tu..pedih gila...pastu dia boleh wak x tau je..dia kata aku main2...sebab sebelum ni aku selalu berlakon...menangis olok2...salah aku jugak...selalu main2..tapi x kira aku memang marah betul...1 hari aku x bercakap ngan dia...macam2 cara dia nak pujuk aku..biasalah aku ni mengada sikit..jual mahal..satu hari aku x makan..x masak n x buat apa2...so, hari tu kebetulan ade pasar tani...dia g la beli yong tau fu..aku langsung x jamah buat x tau je...padahal dalam hati...tuhan je yang tau...dahla perut lapar satu hari x makan... tetap nak merajuk jugak...pastu terkeluar lah dari mulut dia...jom kita g makan kat village view...makanla apa2 pun...aku tetap x nak,x nak n x nak...walaupun dalam hati nak sebenarnya...berkali-kali dia minta maaf..aku langsung x mengendahkannya...sampai kuar statement dari mulut dia yang mengatakan (dalam nada sedih), kalo jadi apa2 kat mata aku, jangan risau..dia akan bertanggungjawab sepenuhnya, ambillah mata abg sebagai ganti...terharu aku sampai meleleh lagi...n lepas tu hati aku dah x marah lagi la kat dia...cuma satu je..aku lapar..nak cakap kat hubby malu coz tadi jual mahal...jam dah menunjukkan kul 1.45 pagi..perut aku dah mula bergendang dah...alamak mcm mana ni..nak gi dapur malu...apa lagi aku berlakonlah...gosok2 perut seolah-olah aku mengalami kesakitan yang amat sangat...pastu terdengar la suara laki aku cakap..dia kata aku ni lapar agaknya..lepas tu dia tarik aku..bawak g dapur..dia buatkan air milo kat aku..kesian my hubby terpaksa melayan perangai aku yang mengada2...n hari ni...aku tuntut balik janji dia nak ajak aku makan masa gaduh kelmarin...so malam ni kami pun pergilah makan kat sana...itulah ceritanya...
Sebenarnya dah banyak kali aku makan kat kedai ni...oklah makanan kat sini....nak kata sedap sangat tu xdela..cuma suasana dia best sikit...macam biasa kalo aku g kedai ni..ni lah menu yang selalu menjadi santapan kitaorang...

Jus Tembikai


Sate

Kailan Ikan Masin

Kerapu Sweet Sour


Sup Campur

dan juga nasi putih..lupa nak ambil gambar..


0 comments:

 
Copyright @ 2009 Nurezail's Blog | Design By: safarina | Screen Resolution: 1024x768 | Best View: Firefox

----TERIMA KASIH KERANA MELAWAT BLOG INI----