Tension Gila Babi

Pagi ni aku tension sangat..tension tahap gila babi...tension dengan keje yang ntah apa2 ni..yang x sepatutnya aku buat tapi aku kena buat...walaupun bz aku sempat nak bukak blog dengan tujuan nak meluahkan pada seluruh dunia yang pagi ni aku tension...aku rasa cam nak g kluar ambik angin..tarik nafas agar mood aku kembali baik...aku hold kan sekejap keje aku tuh...bagi otak aku relaks sikit...dahler ari ni datang awal pagi pastuh pg kat tingkat 5...semata-mata hendak cetak maklumat...padahal tu sepatutnya bukan keje aku...balik ke tempat tengok ade fail...dalam hati biarla dulu...aku pun terus buatkan maklumat 2009 yang pn siti mintak...pastu kol. plak call suh masuk bilik dia...mmmm....nak buat pindaan lagi...menyampahnya...samapai ke tempat, aku membebel sorang2.....last2 aku suh cc ambik alih balik keje yang pn siti bagi tuh...tapi x taula bila boleh siap tuh...kalo cc tak boleh siapkan hari ni aku tak taula nak cakap apa...coz yang 2009 tu sikit aje...sampai bulan 4 je...nak dibandingkan dengan yang aku buat semalam lagi banyak..tahun 2008 nyer...mmm whateverla...hatiku dah bertambah sejuk sekarang...ok..aku dah boleh start buat keje dah...ok bye jumpa lagi...


0 comments:

 
Copyright @ 2009 Nurezail's Blog | Design By: safarina | Screen Resolution: 1024x768 | Best View: Firefox

----TERIMA KASIH KERANA MELAWAT BLOG INI----