Marissa & Dania

Hari ni aku mc...so, ade la masa sikit aku nak update blog...apa aku nak citer ekk...dah xde idea dah...xpe la citer pasal budak2 ni la..






ni marissa...nakal n comel budaknya...walaupun jarang jumpa tapi dia cepat mesra dengan aku...yerla sampai2 rumah...aku keluar je dari bilik...terus nak suh aku ambik dia...budak2 kalo datang umah aku...bilik ni lah selalu dia memunggah barang2....tapi anak sape nih? haa...ni la anak lan (dah ada anak dah ko ye) cepatnya masa berlalu...lan ni kawan my hubby dan juga merupakan kawan aku jugak....teringat zaman-zaman anak dara dulu...hehheheh...sebenarnya panjang lagi citer aku tapi terpaksa di edit balik demi menjaga hati my hubby


ok..berbalik kepada cerita pasal budak2 tadi...ni plak dania anak kak ila..opis mate aku...ee...anak dara ni..awak tu kecik lagi..dah berangan nak jadi orang besar dah..tengok tuh...kasut aku yang jadi mangsa...sama la dengan si kembar kat perak tu...kasut aku juga yang dia nak pakai...berkenan betul diaorang ni dengan kasut aku...



Hahhahhh...dah penat agaknya....pakai kasut ni...

0 comments:

 
Copyright @ 2009 Nurezail's Blog | Design By: safarina | Screen Resolution: 1024x768 | Best View: Firefox

----TERIMA KASIH KERANA MELAWAT BLOG INI----