Gelagat anak2 buahku yang nakal n comel....


seronoknya si syamil tu makan...dah penat memunggah semua gula2...lapar agaknya...


muka cam pompuan tapi dia lelaki sebenarnya...zakuan namanya...sori ek enal n dayah coz pakaikan tudung kat anak hang....



ni plak amira aisyah....masa sambutan hari ulangtahun yang ke 2...semoga panjang umur...belajar pandai2 tau..







si kembar cute miut...si akak pandai bergaya berbanding adiknya....





ni dia mohd faiz...umur 9 bulan dah pandai makan keropok n goreng pisang...yerla gigi dah tumbuh 4 batang...seronok je mengunyah....orang ambik je makanan kat tangan dia...terus melalak...kalao mak dia tau aku kaki ngusik anak dia...mampuih aku...






ni lak....alif aiman n afiq ...amboi seronoknye alif...gelak besar nampaknya...apa yang kelakar sangat tu..tengok cicak ke ape?


khatijah...budak paling nakal yang pernah aku jumpa..ni la dia...nama tijah tapi nakal x ingat...rindunya aku kat dia nih...lama x jumpa...
ade lagi sorang tapi gambarnye xde dalam simpanan...sori ye kak......gambar shafiq xde kat dalam orang nyer blog...n aku bila lagi....
Teringin sangat nak dapatkan cahaya mata sendiri...tapi apa nak buat...belum rezeki lagi....mana tau nanti aku dapat gembar jugak ker kan...kan...kan...sabar jerla...

0 comments:

 
Copyright @ 2009 Nurezail's Blog | Design By: safarina | Screen Resolution: 1024x768 | Best View: Firefox

----TERIMA KASIH KERANA MELAWAT BLOG INI----