Aktiviti di hujung minggu

Ni dia aktiviti aku diujung minggu......g makan mende alah ni lagi.....asyik2 makan ni....muak dah tekak aku...




muak2 pun...licin gak akhirnya...


Ni aktiviti untuk membuang lemak...x jauh... kat belakang umah aku jer....



Jauhnya dia ni lari meninggalkan aku...sudahnya jadi mcm gini.....merajukla kononnya...hahhahahahhhah

untuk berusaha memujukku yang gundah gelana ni....ekekekke...laki aku ajak aku makan kat luar....pada mulanya nak g soho...pastu kedai kat depan soho ni mcm ramai orang je...mesti best...so, x jadilah g makan kat soho....makan kat kedai ni je..kat CAIYO BISTRO..boleh tahanla kedai ni..macam2 ade...suasana romantik bangat..aku ambik gambar pun...x nampak jelas...aku makan char kuey tiow..boleh tahanla..sedap gak...steambot ade, roti canai ade, sate ade...dengan kata lain..macam2 ade la...so, kawan2 boleh la cuba makan kat situ lak...chewah aku cam promote je...kepada tokew kedai tu...leh la bagi aku komisen ek....
ni jelah aktiviti aku...xdela best sangat..apa pun aku nak ucapkan selamat hari wilayah persekutuan kepada semua yang menyambutnya....

0 comments:

 
Copyright @ 2009 Nurezail's Blog | Design By: safarina | Screen Resolution: 1024x768 | Best View: Firefox

----TERIMA KASIH KERANA MELAWAT BLOG INI----