Demam n Demam n Demam Lagi

Hari ni aku aku rasa dah sihat sikit...sikitla...ni pun alhamdulillah ...petang semalam aku dah boleh masak...kalo nak bandingkan malam tadi... sakitnya..tuhan je yang tahu...nak bangun x larat..makan ubat tahan sakit...tu yang lega sikit...dah seminggu aku demam...x baik2 lagi sampai sekarang...minggu lepas aku dapat mc dua hari...semalam dapat lagi mc satu hari...demam apa aku ni?denggi ke...tapi xde plak merah2 kat badan aku...ataupun apa nama demam satu lagi...aaa...chikugunya...nama cam buah ciku....eeeee...minta simpangla aku ngan penyakit2 tu...tapi apa sakit aku sebenarnya...tulang belakang sakit yang teramat...last2 doktor ambik darah aku...pastu tadi orang klinik call aku...ingat kan dah dapat tahu resultnye..rupanya kena ambik darah sekali lagi...aduhhh..tensionnye...nak mengadap jarum lagi....so, dengan berat hati aku g la klinik...tanya dr kenapa perlu ambik darah sampai dua kali...dr pun jelaskan kat aku first test tu tak dapat baca keputusannya...so, kena ambik sekali lagi....mmmm..redha jela...







0 comments:

 
Copyright @ 2009 Nurezail's Blog | Design By: safarina | Screen Resolution: 1024x768 | Best View: Firefox

----TERIMA KASIH KERANA MELAWAT BLOG INI----