OmB@k BeS@R di Pantai Teluk Lipat

hari minggu yang lalu aku balik dungun....balik tanpa dirancang...pada mulanya ingat nak join bebudak opis datang keje tapi ada hal sikit...so, aku terpaksa la balik ke kampung halaman ku...lepas keje ari jumaat tu...kemas-kemas baju...terus bertolak balik....waktu on the way balik sampai je pintu gerbang nak masuk terengganu tu...polis buat sekatan kat situ...oooo...ni mesti esok nak mengundi...waktu tu polis tahan bas je..takut pengundi hantu kot...sampai rumah kul 3 lebih...penatnye...pastu bersembang ngan mak sampai pagi....


Keesokan harinya sesudah hal aku selesai...aku p ronda kat pantai teluk lipat...pada mulanya nak beli kepok...terkejut aku tengok kawasan pantai...yang dekat medan selera tu...tembok abis pecah..dengan pokok tumbangnye....takut aku...






dan malamnya....seperti yang dijangka...keputusan pilihan raya kuala terengganu...berpihak pada pas dengan majoriti 2 ribu lebih.. ni ha keputusannya...terdiam ayah aku....

0 comments:

 
Copyright @ 2009 Nurezail's Blog | Design By: safarina | Screen Resolution: 1024x768 | Best View: Firefox

----TERIMA KASIH KERANA MELAWAT BLOG INI----