Kisah @ku dan SeEkoR MoNyet

Alkisahnya masa bercuti di langkawi ari tu...terjadi satu insiden yang paling menakutkan n mengerikan aku...sampai sekarang xleh lupa...ayoyo....kenapa monyet sekor ni minat kat aku ekkk....alahai... sampai sekarang pun aku benci bila nengok monyet ni...dia bikin aku jadi malu....nasib baik x pegnent lagi...kalo x..eee...mintak simpangla...paling menyakitkan hati aku bila mek-mek salleh ni duk gelakkan aku...kurang asam punye...kenapa la si monyet ni x pg je kat orang2 putih..lagi seksi n gebu kalo nak dibandingkan dengan aku ni...masa tu panik gila...aku mengundur ke belakang...dia masih ke depan...mata dia duk pandang aku jer...alamak dia nak buat apa dengan aku nih...laki aku dah ke depan...dia cuba jugak alihkan perhatian si monyet ni tapi monyet ni tetap ke arah aku...apa nak buat ni....last2 ko tau apa aku buat....dengan beraninye..aku karate la si monyet ni menggunakan senjata tuala,,itu je yang ada kat aku masa tu....aku baling tuala kearah dia sampai tertutup di punya badan....haaa...padan muka...pastu aku cepat2 lari meninggalkan monyet tu...nasib bek selamat...alhamdulillah...sementara laki aku lak g ambik balik tuala yang aku baling tadi..sambil2 jalan..ade sorang mek salleh ni minta ambilkan foto dia....dengan rela hati laki aku pun ambilah kamera nak snap gambar depa ni...pastu dia cakap 'say monkey'...sakitnye hati aku..perli ke apa nih....mendidih darah aku sekejap...ingatkan dia perli aku rupanya bila sebut perkataan tu...cantiklah gambar...yela.tersenyum nampak gigi...x caye cuba korang cakap mon....key bila ade orang nak ambik gambar korang...kepada sesiapa yang nak ke tasik dayang bunting...berhati-hati lah dengan monyet2 kat sana....

0 comments:

 
Copyright @ 2009 Nurezail's Blog | Design By: safarina | Screen Resolution: 1024x768 | Best View: Firefox

----TERIMA KASIH KERANA MELAWAT BLOG INI----