Tinggal Sayang Tinggal Pujaan

Buat masa sekarang ni aku sebenarnya Xde Citer best nak kongsi ngan korang semua...tapi aku tetap jugak nak update blog ni...gila blog plak dah...eee...xpe janji seronok...So,, kat sini aku ceritala peristiwa-peristiwa lama yang tak pernah padam di lubuk hatiku ini...( ce wah!!!! Jiwang plak rasanya)...Aku ni x pandai sangat mengarang...cerita pun ntah ape ntah...so... buat pembaca semua...sedap ke, tak sedap ke,pahit, manis, masam, kelat,pening $#^^#&(@&*) harap telan je lah ek....xpun korang nak tambah perasa gula, garam, kunyit, ajinamoto (mak aji ni x baik tau..aku buang jauh2 dari hidup aku...ko nak tau kenapa? sebab dia mengandung MSG...jangan salah faham plak MSG tu bukan anak tapi Monosodium Glutamat..ntah betul ke ejaan aku ni..lantaklah) halia atau apa2 la...korang tambah lah kat ruangan komen ni erk.....Aku ni ada peristiwa menyayat hati untuk dikongsi bersama...terlampau sedih sangat..menangis air mata sampai banjir sekalipun belum tentu surut airnya...(tapi kat terengganu banjir surut dah)...masa tak boleh diputar kembali...kalo hidup ni macam doraemon kan best...ishh...apa aku mengarut ni...macam menyalahkan takdir plak...astarafirullah...mengucap wahai Nursafarina...tapi aku redha dengan takdir illahi...alamak sedih plak rasanya...Uwaaaaaa...aku nak tisu.. nak tisu.....nasib baik x jatuh lagi air mata ni...kalo x abis tisu aku kerjakan...walau pepun hidup perlu diteruskan...betul tak???...yang pergi tu tetap pergi....xkan yang pergi tu boleh kembali lagi kan....tapi alangkah bagus dia pulang kembali...tu pun kalo dia masih ingat jalan untuk pulang ke rumah... dia tu xde otak...xleh pk...mana baik, mana buruk...alahai....kenapa time aku memerlukannya...dia pergi meninggalkan aku...tapi tak boleh nak salahkannya 100% juga..orang yang bawak dia lari tuh...punyelah jahat...kalo lah aku jumpa orang tu....aku potong tangan kaki dia..(buat sup gearbox) orang macam nilah menyusahkan banyak orang termasuklah aku...bengang tahap cipan dah ni......report polis pun dah dibuat, bomoh dah jumpa dan macam2 aku ikhtiar tapi malangnya belum ada tanda-tanda lagi untuk jumpa balik...ntah2 ntah dah lenyap...ermm...malas la aku nak fikir.. disebalik kejadian ini mungkin ade hikmah yang tersembunyi...mana kita tau kan....yang penting kesabaran...hidup ni umpama roda...macam roda basikal tu..berpusing je...sekejap di atas,sekejap dibawah...tapi apa-apa pun kalo korang jumpa ??????? seperti di bawah ni....please bagi tau kat aku K...jasa baik tuan/puan amat dihargai..alahai macam surat rasmi plak...hahhahahahha


Kereta ni hilang 3 hari sebelum raya...26/9/2008 kat downtown, Cheras....Gatal sangat nak pegi downtown...tapi menda nak jadi kan...kat mana2 boleh jadi... betul x?.. ni gambar bahagian tepi




Ni Plak Gambar Bahagian Belakang...ni no.plate nye...WFV 8126


ni plak gambar enjin nye...enjin B20B..Power ni..banyak barang racing..standard EP3 ma...sayangnya dah tinggal kenangan...suami aku le kesian...kena bayar bulan2...kete xde...aku pun kena tempiasnye....10 tahun tu....xpe mungkin ade rezeki lain.... sabar je



Harap-harap sape yang jumpa atau ternampak kete ni x kira lah kat mana2 pun...tepi longkang ker, dalam gaung ke, tepi umah korang, depan umah, belakang umah, atas jalan atau kat mana2 la...atau pun atas pokok sekalipun...bagi tau ler kat aku...Setakat ni jelah untuk hari ni...sambung esoklah...tak larat dah aku nak tulis...yang pastinya esok ader citer lagi ...Lagi meletup dari nih...tak caya...tunguuuuu........


Posted by Nursafarina at 12/15/2008 05:41:00 PM

2 comments:
**yatie** said...
jgn sedey...ada rezeki kat lain tu....
December 16, 2008 11:05 AM
Nursafarina said...
air mata dah kering dah pun...x larat nak nangis lagi...hehhehehhe...InsyaAllah...Moga-moga murah rezeki plak lepas nih...
December 16, 2008 11:23 AM

0 comments:

 
Copyright @ 2009 Nurezail's Blog | Design By: safarina | Screen Resolution: 1024x768 | Best View: Firefox

----TERIMA KASIH KERANA MELAWAT BLOG INI----