busy...busy...busy...

beberapa hari ni aku teramatlah bz....sampai x sempat nak update blog...bz dengan keje opis yang x pernah sudah..kerja umah lagi...penat..nasib baik malam ni...ade masa terluang untuk aku intai-intai blog aku yang sudah kusam ni dek tak terjaga oleh tuannya....dah xde idea untuk menulis semenjak dua menjak ni .Ini adalah disebabkan semua idea yang ade kat kepala otak aku ni semua melayang ke tempat lain terutama sudut yang teristimewa kat opis aku tuh...sudut 5s...aku x suka 5s..dah penat2 buat... kena buat sudut yang baru plak...katanya cam tadika nye tempat...muahaahaaa...camne ni masa dah suntuk...sudutnye belum ade lagi...ayoyo....cam mane ni..nak buat yang berimej korporat plak...awal2 xnak bagitau...ni la sudahnya....

0 comments:

 
Copyright @ 2009 Nurezail's Blog | Design By: safarina | Screen Resolution: 1024x768 | Best View: Firefox

----TERIMA KASIH KERANA MELAWAT BLOG INI----